الاثنين، 28 مارس 2011

ستاردول فاشن شو

هاي يا بنات انا لقيت فكرة حلوة في مدونة اجنبية الفكرة هي اننا

هنعمل كل اسبوع فاشن شو لـ5 بنات ونكتب اسمها تحت الصورة بالشكل دا كدا
طبعا هتبقي البنت هي الي واقفة وتحتها اسمها

ندخل بقي علي الشروط

1/طبعا لازم تكوني مشتركة في المدونة

2/لازم يكون ليكي علي الاقل 5 تعليقات في المدونة او اكتر وعندك فرصة لحد النتيجة عشان تكتبي

3/طبعا لازم يكون عندك روح رياضية لان الفاشن شو بتعنا كل اسبوع
للشتراك

اكتبي اسمك هنا معاه اسمك في ستاردول وانا هاجي اصورك

واعملك الحركة وهصورة بأحلي لبس عندك

وتكون من غير خلفية

ولو مبتعرفيش تعمللها حركة حطي الدول بتعتك (من غير خلفية ) وانا هظبطهالك

هيتم اختيار الـ5 بنات كل يوم سبت بأذن الله

طبعا الاختيار هيتم عشوائيا كل تعليق ليه رقم وهنختار عشوائيا عن طريق موقع معيا

يلا بقي ورونا نشطكوووووووووووووووووووووووووووووووو

26 التعليقات:

غير معرف يقول...

انا هشترك فى المدونه بس مش هشترك فى الماسبقة لانى عارفة انى فى لبس احسن منى كتير وانا كمان ما بفوزش فى اى مسابقة فليه اشترك فيها وانا عارفه انى هخسر

NADAKATY يقول...

يا قمر انا هختار عشوائي 5 بنات يعني مش تصويت ولي اي كلام من دا بس الحقي اشتركي في المدونة واكتبي 10 تعليقات بس طبعا مش في موضوع واحد

loloaa يقول...

انا كمان هشرتك

NADAKATY يقول...

ماشي يا لولا جدعة يا بت هاتي اصحابك كمان يشتركو يلا انا هاجي اصورك اهه

NADAKATY يقول...

بس اكتبيلي اسمك في ستاردول

loloaa يقول...

loloaaala

lolalo يقول...

انا كمان عوزه اشترك انا اشمى فى ستاردول lolalololoaa انا صحبتloloaaala

NADAKATY يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
NADAKATY يقول...

عموما ماشي انا قلت كدا عشان البوينت بتاعكو عالي بس

lolalo يقول...

يعنى ايه

NADAKATY يقول...

يعني انا كنت شكة انكو بنت وحدة بس ومازلت شكة يعني

lolalo يقول...

اصدقاء من الدراسه واحدراحت الجامعه والتنيه بات ربت منزل يبا ازى واحده

NADAKATY يقول...

خلاص خلاص اوكي

NADAKATY يقول...

لؤلؤة 1 ولالو 2 و وريم 3 و وجنه 4 و ومس دلع 5 عقبال البااااقي دي الارقام الي بختار منها كل بنت بتاخد رقم لكن مش الفايزين لسا الفايزين يوم السبت

غير معرف يقول...

فوفا انا سندس koko2000kokoبس انا عامله حركه مع سالي ومشمش عارفاهم انتي اعمل واحد ليه لوحدي ولا ايه بقي

Nehal Ahmed يقول...

أنا هشترك معاكو إن شاء (الله)
و أنا عندى اتنين Doll اسمهم
( Nonna3 و NonnaKitty3 )

Nehal Ahmed يقول...

بس ممكن سؤال ...
أنا مش فاهمة قصدك إزاى أسيبها من غير خلفية .. أصل كده تصميم الجناح هيبوظ .. ممكن توضيح ...

NADAKATY يقول...

شوفي بأختصار احفظيها في الالبوم وبعدين حطيها في العرض وبعدين احفظيها من العرض

roro يقول...

أنا رورو واسمى فى ستار دول roromydear وكمان واحد roromydear1

Unknown يقول...

انا رانيا واسمى فى ستار دول cuteRania وعايزه اشترك فى المسابقة

Unknown يقول...

بس انا فى حاجة مش فهماها اية جائزه المسابقة

rana_roony2101 يقول...

انا اسمى رنا واسمى فى ستار دول Rana_Roony20101 وعايزة اشترك فى المسابقة

rana_roony2101 يقول...

انا عايزة اعرف هى اية الجائزة؟؟؟

rana_roony2101 يقول...

لو سمحتى ممكن تدخليلى وقوليلى احسن لبس عندى اية وعمليلى الشكل بتاعها

dina يقول...

ممكن افهم ازاى اشترك فى المسابقه

atoo.aya يقول...

انا عايزع اشترك واسمى فى ستار دول hana-montana111

إرسال تعليق