الجمعة، 20 مايو 2011

حملات فتاة الغلاف (بجد المرة دي)

يا بنات انا عيزة اعمل حملات فتاة غلاف 
 
بس عيزاها تبقي بجد مش زي المرة الي فاتت

(للمشتركين بالمدونة فقط)



البنات ال عاوزه تشترك تكتب اسمها فى ستار دول 

و كلنا نصوت بجد 

الي عيزة تشترك تكتب اسمها هنا

ولما يوصل عدد المشتركين الي 60 بنت هنبدأ الحملة 

و يا بنات عشان تلاقي وحدة تصوتلك لازم انتي تصوتي

و انا مش هقول اكتر من كدا

84 التعليقات:

Fofa and Gana يقول...

هنا يتم تسجيل الاسماء المشتركات فى الحمله

9mnmn يقول...

انا بدي اشترك

غير معرف يقول...

انا عايزه اشترك اسمى فى ستار دول youahepoo

غير معرف يقول...

ممكن اشترك انا اسمى بستار دول هوshoshihepooوالمصحف والكعبه الركيمه انامشتركه بس مش عارفه اكتب اسمى فوق

غير معرف يقول...

انا اسمى بستار دول shoshohepoo والله العظيم انا مشتركه بس مش عارفه اكتب اسمى فوق

غير معرف يقول...

انا بشترك اسمي ف ستار دول soosaoj و إي وحده تصوت لي بصوت ليها ^^ الموهم تكتب لي

NADAKATY يقول...

يا حبايبي انا نزلت موضوع اهه ازاي تخلي التعليق بأسمك

♥ مدونة سونة ♥ يقول...

أنا بدي أشترك إسمي بستاردول flawcharm

وأنا عندي 60 دمى معرفة

rana_roony2101 يقول...

انا يا ندى عايزة اشرك لو سمحتى واسمى فى ستار دول هوrana_roony20101

amira22 يقول...

انا اميرة اتمنى اني اشترك معاكم وده اسمي في ستار دول mirohany2009 وشكراّ

Unknown يقول...

انا كمان بدي اشترك اسمي بستاردول zam93zam

غير معرف يقول...

انا بدي اشترك

غير معرف يقول...

انا كمان بدي اشترك اسمي في ستاردول my-fairy angel

غير معرف يقول...

انا ممكن اشترك واسمي في ستار دول MANAR.MAHMD

غير معرف يقول...

بس يا جنا رضي عليا والنبي تدخلينا وتخليني اشترك انا منار واسمي في ستار دول manar.mahmd

Hello-kitty613 يقول...

انا حشترك انا اسمي دنيا و اسمي في ستار دول hello-kitty613

Fofa and Gana يقول...

البنات ال عاوزه تشترك تكتب اسمها فى ستار دول

omnia_mody يقول...

انا عاوزه اشترك بليز واسمي albe2

غير معرف يقول...

انا كمان بدي اشترك اسمي Angel-212

غير معرف يقول...

انا هشترك واسمي في ستار دول ahmed_s

غير معرف يقول...

انابدياشترك rehabflower

amounitta1 يقول...

انا هشترك واسمي في ستار دول amounitta1

غير معرف يقول...

واناعايزة اشترك اسمى فى ستار دول dance nooor

غير معرف يقول...

انا كمان عايزه اشترك في حملة فتلة الغلاف اسمي في ستار دولز هو soufi2002

غير معرف يقول...

ssssssabrinasss

soso22nice يقول...

هاى انا ممكن اشترك اسمى فى ستار دول 123memopink

غير معرف يقول...

هاي ممكن اشترك اسمي في ستار دول hannan_samman

غير معرف يقول...

انا اسمي في ستار دول monmon144

شروق يقول...

هاااااااااى
انا عايزه اشترك فى الحمله
اسمى فى ستاردول هو queenshrook

angelsfeather يقول...

أنا حابة أشارك في الحملة .
اسمي في ستاردولز leydey

غير معرف يقول...

انا عاوزة اشترك اسمى فى ستار دول pepsylady

غير معرف يقول...

اسمي بالستاردول miimshort

غير معرف يقول...

اسمي بستار دول w-n-k-m-e

غير معرف يقول...

انه ابي اشترك اسمي alsmraa22 الي يصوت لي يكتب في سجل الزوار حتى انه اصوت له وشكرا ..

mdontlet يقول...

انا اسمى mdontlet عايزة اشترك

غير معرف يقول...

انا بدي اشترك اسمي في ستاردول 12joleya12

غير معرف يقول...

ممكن اشترك اسمي في ستار دول nourehaan

Unknown يقول...

هاااى انا رانيا وعايزه اشترك واسمى فى ستاردول cuteRania

dina يقول...

ياريت انا اسمى فى ستار دولdinadodoyellow

غير معرف يقول...

انا بدي اشترك اسمي aqo0l

NADAKATY يقول...

ايه يا بنات التعليقات نامت ليه؟ دا احنا علي ما نعمل الحملة هنكون في القرن الـ22 ولي ايييييه

غير معرف يقول...

hadermahmoudدة اسمى انا عاوزة اشترك

غير معرف يقول...

nik mok

غير معرف يقول...

هاى انا عايزه اشترك انا اسمى فى ستار دول rokamody

غير معرف يقول...

هاى انا عايزه اشترك انا اسمى فى ستار دولkhokha_2010

أم رؤى يقول...

أنا رورو واسمى roromydear

غير معرف يقول...

وانا كمان اسمي في ستار دول dal3girl7

NADAKATY يقول...

ايه يا بنااااااات صحصحو شوية

غير معرف يقول...

انا بدي اشترك بليييييييييييييز نفسي في حياتي مرة بس اكون فتاة غلاف

غير معرف يقول...

انا بدي اشترك بليييييييييييييييييز انا اسمي في ستاردول SWEETLIFE_YOYO

simoni02 يقول...

انا انا بشترك اسمي بستاردول simoni02

غير معرف يقول...

انا بدي اشترك اسمي في ستار دول radowlove

غير معرف يقول...

اشترك ونجرب حظنا انا rorotenaداة اسمى فى استار دول

غير معرف يقول...

انا عوزه اشترك اسمى فى ستاردول dodoal2mora

nans3 يقول...

انا اسمي في ستار دول nans3 واتمنا للكل الفوز الوفير

♥lovelylove8♥ يقول...

انا اسمى منى واسمى فى ستار دول lovelylove8 واتمنا من الكل يفوز ان شاء الله

Unknown يقول...

الاسم نرجس الاسم في ستار دول starsald

koukoua0 يقول...

koukoua0

Unknown يقول...

انا عوزة اسمي momo.loloLady

غير معرف يقول...

اهلا انا نفسي اشترك اسمي بستار دول هوanimetootoo

amal-1.2 يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
amal-1.2 يقول...

اهلا انا نفسي اشترك اسمي بستار دول soso-337

bossey يقول...

انا عايزة اشترك بلييييز انا اسمي بستار دول heartbasant

غير معرف يقول...

اهلا انا بدي اشترك اسمي بستاردول stardollu100

lina يقول...

اهلين انا بدي اشترك اسمي بستار دول: lo_lina_lo بصراحة اول مرة اشوف بنت طيوبة متلك بتسويلنا حملة الله يخليكي ياااااارب

مدونة سلمي يقول...

اهلا انا بدي اشترك اسمي في ستاردول salma_ramadan6

noor98celeb يقول...

السلام عليكم انا عايزة اعمل حملة و اسمى فى ستاردول هو noor98celeb

avril159lavigne يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
avril159lavigne يقول...

انا هشترك واتمنى تصوتولى عشان اصوتلكم واسمى فى استار دولavril159lavigne

غير معرف يقول...

انا اميرة عايزة اشترك مكن اكون اتاخرت شوية بس عايزة ابقى فتاه غلاف وهصوتلكم كلكم amiragirl1

memopretty55 يقول...

انا هشترك يا جنا وهو دا اسمي في يتاردول
(memopretty55)

غير معرف يقول...

انا عايزة اشترك فى حملة فتاة غلاف وبليييييييييييييييز صوتولى وانا اسمى بستار دول yoyo123lil

♥ مدونة سونة ♥ يقول...

صار عندي 100 دمية

Hello-kitty613 يقول...

هو انتي امتى حتبدئي الحمله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

انا نفسى اشترك بجد وده اسمى ع ستار دول shythebabrigirl

غير معرف يقول...

جنابجد انا مش عارفة اشترك ازاى بالمدونة بلييييييييييييز قوليلى لو ده مش خيضيقك او اى حد يعرف يقولى انا اللى ايمالى shythebarbigirl

غير معرف يقول...

خلاص يا قمر انا اشتركت بالمدونة

xxx-00 يقول...

hi please vote my5/5 my name is xxx-00

غير معرف يقول...

انا اشترك واجرب حظى ان شاء الله اسمى فى ستار دول anjilena1010

Nouar يقول...

انا ابي اشترك اسمي بستاردوول nnoo1431

غير معرف يقول...

hi me nem is
nis_40
on star dol

غير معرف يقول...

انا اسمي menna787

غير معرف يقول...

ا عايزه اشترك اسمى فى ستار دول love....nono

raghdaeleraky يقول...

انا عايزه اشترك واسمى raghdaeleraky

إرسال تعليق