الثلاثاء، 29 مارس 2011

2 فستان بامبى-2 شاشه -روج-بوستر-شوز-قبعه

نزل شاشة وروج مجانا دي صورة الروج
الطرييييييييييقة
روحي علي

go to: 
webwarper.net/ww/ 
or
hidemyass.com
 or
 dontfilter.us


واكتبي


http://www.stardoll.com/en


وادخلى بحسابك
وغيرى ل
http://www.stardoll.com/en/campaigns/sharpay_us
سجلي دخولك وبعدين اقفلي الصفحة وروحي ستاردول الجناح هتلاقي فيه الهدية
وصالون التجميل هتلاقي فيه الروج


بناااااااااااااااااااااات انا جتلى مع الروج والشاشة الحجات دددددددددددى


8 التعليقات:

غير معرف يقول...

بتمنى يا جنا تحطى اكتر من بروكسى لان انا مصريه بس عايشه فى السعوديه والبروكسى داه محجوب عندى انا جبته من مدونه دودى بس ما جاليش الروج و جالى الفساتين دى وجاكت وجالى كمان جزمه وشنطه وقبعة وبوستر ولو عايزيت تتأكدو روحه جناحى فى ستار دول اسمى funbakr بتمنى تزورونى وتردو على رسالتى

loloaa يقول...

بجدجميل انا جالى 3 تلفزيون وتى شرت كمان

Unknown يقول...

حلو اووى انا كنت بدور على حاجات اللون دا بس مكنتش لاقية مرسى اووى

rana_roony2101 يقول...

مرسى اوى ليكم

غير معرف يقول...

ما جتني الهديه

غير معرف يقول...

بليز ما اجاني اي اشي

غير معرف يقول...

بجد دي اجمل هدية جت لي ميرسي كتير بس فعلا في بروكسي كتير بيكونو محجوبين في السعودية ياريت تحطي اكتر من واحد شكرا لك على المجهود

غير معرف يقول...

انا جبتهم بس الشاشة الزرقاء مجتنيش

إرسال تعليق