الأربعاء، 2 مارس 2011

الان مسابقة شبيهة دمية العب واكسب



تعريف المسابقة:
كل بنت هتختار شكل من اشكال (دمية العب واكسب) الموجودة تحت فى الصور وهتطبقه على عروستها
شروط المسابقة:
لو لون جسم الدمية غامق تغمى لونك (هااا بلاش نصب هيهيهي)
تفضلى لابسة اللبس لغاية ما تنتهى المسابقة (يعنى مجيش عشان اصور عروستك الاقيكى غيرتى شكلك)
كيفية الاشترااك:
تكتبى فى التعليقات اسمك فى ستاردول وانك هتشتركى فى المسابقة
وقت الاشتراك:
الاشتراك حتى بكرة الساعة 6 مساءااا
الجائزة:
اسمك وصورتك هيكونوا على الغلاف الجانبى للمدونة وهيستمر لمدة شهر كامل بأذن الله
والمفاجاه (هنعملك حملة تصوييت عشان تكونى كافر جيرل)
هنستنى تعليقاتكم واهتمامكم ومشاركتكم ويلا ورونا احسن ما عندكووووووو










13 التعليقات:

lilyan1997 يقول...

اسمي lilyan1997 في ستار دول و أنا عايزة أشترك في المسابقة (:

غير معرف يقول...

انا عايزة اشترك يا حبيبتى يا فوفوواشمى فى ستار دول nada.nana2012

غير معرف يقول...

اسميUshRah في ستار دول و أنا عايزة أشترك في المسابقة ♥

doaa1666 يقول...

ازيكم انا عايزه اشترك اسمي doaa1666
انا لقيت شكل الدول فظيع ف صورت الصوره ورحملها ونزلتها من على موقع هو ده رابط الصوره :-
http://www10.0zz0.com/2011/03/02/23/443724770.jpg

غير معرف يقول...

انا حابه اشتراك اسمي lama.1452

sohila يقول...

هاي يا فوفو انا سهيلة ونفسى اشترك وادعيلى اكسب بجد مدونتك روعة اوى اوى والله تحفة جدااا اسمى فى ستار دول sohila577

غير معرف يقول...

اسمي في ستار دول koko2000kokoعايزه اشترك

NADAKATY يقول...

انا هشترك بعد عنااااء وافلاس انا nadakaty

يسرا محمد الهديبي يقول...

انا هشترك اسمي sandy399

غير معرف يقول...

اسمى missegypt14 وعايزة أشترك

غير معرف يقول...

انا هاشترك و اسمى
soso77777 انا هاشترك
بس الصراحة انا اتبهدلت انا بقالى اكتى من ساعتين او تلاتة بقرر هههههههه بس مش مشكلة مدام ده عللشانكم

غير معرف يقول...

انا بشترك بنتي اسمها anmy4

غير معرف يقول...

انا هشترك انا اسمي hello-kitty613

إرسال تعليق