الاثنين، 14 مارس 2011

مسابقة 2

هاي يا بنات مسابقة امبارح كسبت فيها لؤلؤة مبروك ليها
مسابقة انهردا اسم الفنان هحط مشهور من غير ملامح واول وحدة هتجاوب هي الكسبانة زي ما اتفقنا
المشهور الي هنحط صورته انهردا مغنية
اسمها من 3 حروووووووف بس في ستاردول دي صورتها من ستاردول
يلا ورونا نشطكو

10 التعليقات:

roro يقول...

درة

heba_teweety1991@yahoo.com يقول...

مي سليم

heba_teweety1991@yahoo.com يقول...

شذا

NADAKATY يقول...

لالا دي ممثلة اجنبية ومن ستاردول قسم المغنيين دورو لي الشعر دا ونفس رسمة الوش

heba_teweety1991@yahoo.com يقول...

اسمها una يارب تكون صح انا اسمي في ستار دول rawya5

NADAKATY يقول...

صح يا راويا مبروك يا قمر

غير معرف يقول...

انا ملحقتش خالص اكتبها بس واللة كنت عرفاها بس الف مبروك يا راويا

heba_teweety1991@yahoo.com يقول...

الله يبارك فيكي انا اسمي هبة وراوية اسم عروستي

NADAKATY يقول...

اوووووكي دوكي يا هبة

simoni02 يقول...

مبرززك عليكي هبة

إرسال تعليق