الثلاثاء، 5 أبريل 2011

اظاااااااافر

لولولولولي نزل محلات انهردا لطلاء الظافر و الحنة و زينة الظافر
وكمان في صالون التجميل مكان لليد هسبكم مع الصور انا فرحااااااانة

محل الاكسسوار و طلاء الظافر في البلازة في الجمال
وكمان
انا فرحااااااااااانة اوي اوي بس الاسعار نار اوي دا المنكير الحقيقي اخره 5 جنيه

8 التعليقات:

dina يقول...

بس للاسف للسوبر فقط كل حاجه بخلوها لى السوبر حرام

NADAKATY يقول...

فعلا دي حاجة مش لطيفة وفي بنات بعتو رسايل بس ردو بأنهم وكالة مش مجرد موقع و الموقع زي الحقيقة كل حاجة فيه بفلوس

غير معرف يقول...

انا ما بقتش ادخل ستار دول كتير بس ازاى اجيب المونكير عارفين فى موقع جميل جدا ومجانى تماما وما فهوش سوبر ولا الحاجات دى كل البنات زى بعضهاومافهوش مهام زى صبايا بس فى مستويات وبتعديها لما تجيبى لبس وتزينى غرفتك وكل مستوى بعديه بيتفتحلك غرفه واول ما تسجلى فيه بيكون عندك اربع غرف تزينيهموكل يوم بيدولك هديه وفلوس وفيه طريقه بتجبلك فلوس ومعروفه جدا فيه وفى اى وقت عايزة تجبلك وممكن كل يوم لو تحبى واسم الموقع
I DREES UP بتمنى تسجلو فيه يا بنات واى وحده عايزة تعرف ايه الطريقة تقولى على I DREES UP ونا اسمى فيها FUNBAKR نفس اسمى فى ستار دول باى بنات وبتمنى رد

NADAKATY يقول...

الموقع دا جميل فعلا بس العيب الوحيد الي فيه انه مفيهوش لغة عربية بس من نحية الموقع فا هو حلو بس ياريت تقوليلي ازاي اجيب كوينس فيه

غير معرف يقول...

كلمينى على i drees up انا اسمى funbakr فيه ابعتيلى طلب صداقه لانى ما بعرفش ابحث وانا اقولك على الى انتى عايزه

NADAKATY يقول...

اوكي

غير معرف يقول...

انا بعتلك رساله ما بترديش وانتى عاوزه ايه فى اللعبه

غير معرف يقول...

مو راضى يجى

إرسال تعليق