الأربعاء، 6 أبريل 2011

حملات فتاة الغلاف

هاي يا بنات شوفو بقي انا لقيت في كذا مدونة حملات فتاة الغلاف قلت ايه المانع ان احنا كمان نعمل
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شوفو بقي الحملة دي لو نجحت في خلال يومين هيتم اختيار بنت عشوائي هيبقي ليها جائزة
سوبر ستار بقيمة 6 دلرز او تنقي لبس من عندي تشتريه بـ2 دلرز

طريقة الاشتراك هتبقي في المنشور دا كل بنت تكتب اسمها هنا في ستاردول

وبردو كل يوم هيتم اختيار عشوائي عن طريق رقم التعليق

وبجد سدقوني انا هبقي فرحانة اوي اوي لو الحملة دي نجحت

بس شوفو بجد لازم البنت الي جي عليها الدور الكل يصوتلها عشان هي تصوتلهم

اما يجو عليهم الدور يعني بأختصار زي ما الرسول بيقو
(لا يؤمن احدكم حتي يحب لأخيه ما يحب لنفسه)
كل يوم زي ما قلت هيتم اختيار بنت عن طريق المنشور دا فا بسرررررعة سجلو اساميكو
ودييييييييييييييييي للمشتركين في المدونة فقط
عندك فرصة تشتركي وحاولو تصوتو للبنات بكل العرايس الي عندكو وانا اول وحدة هصوت
يلا بسرررررررررعة اكتبو اساميكووو

30 التعليقات:

غير معرف يقول...

الفكرة دى جامدة وكويس انكم عملتهوها بس فين الاعضاء عايزين منهم تفاعل يعنى انا سمى فى ستار دول nada.nana2012

NADAKATY يقول...

يا فرج الله اخيرا وحدة عبرتني وعلقت فعلا يا ندي احنا محتاجين ناس كتير بس للأسف محدش مهتم مش عرفة المدونات التنية بتعمل ايه زيادة عننا ما احنا عملنا كل حاجة ومفيش تفاعل بردو يلا ربنا يسهل ويا رب الحملة تنجح بقي

dina يقول...

بجد حمله جامده اسمى فى ستار دول dinadodoyellow

غير معرف يقول...

والله فكرة رووعة على فكرة انا اول مرة اشوف المدونة هادي وياريت البنات يشاركو لانو لو مافي حد اهتم مش حتنجح الحملة وشكرا بس في سؤال متى رح تبدا الحملة ؟؟؟
اسمي في ستاردول 12joleya12

Unknown يقول...

ghunwa1997
my name in stardoll

rana_roony2101 يقول...

بجد واللة حاملة تجنن انا بشترك واسمى فى ستار دول rana_roony20101 بليز صوتولى

rana_roony2101 يقول...

يا رب انجح بليز يا بنات صوتولى لو سمحتم بليز

NADAKATY يقول...

كويس يا بنات ان في حد اهتم عموما اما عدد المشتركين يصلو 50 هتبدأ الحملة لأني مينفعش ابدأ الحملة ومفيش غير 5 بنات بس مشتركين فا ياريت تدعو اصحبكو يجو يشتركو عشان نبدأ الحملة

rana_roony2101 يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
yose يقول...

انا عايزة اشترك انا كمان يا نادو

yose يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
NADAKATY يقول...

اوكي يا يسرا اما بالنسبة ليكي يا رنا انا مش فهمة منك ايي حاجة

Unknown يقول...

انا عايزه اشترك واسمى فى ستار دول cuteRania

rana_roony2101 يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
rana_roony2101 يقول...

طيب قوليلى اية اللى انتى مش فهماه وانا اوضحوا

NADAKATY يقول...

كل كلامك كان في نهاية كل كلمة وكلة الحرف فا مجمعتش

غير معرف يقول...

انا اسمى يارا ممكن اشترك اشمى بستار دول youahepooانا نفسى اكون فتاه الغلاف بليز

NADAKATY يقول...

يارا انتي مش عضوة في المدونة

غير معرف يقول...

انا اسمى شوشو ممكن اشترك اسمى بستار دول هو shoshoheppانا نفسى اكون فتاه الغلاف

غير معرف يقول...

لا انا عضو انا الى عامله صوره نيهال وانا والله مشتركه انا youahepoo

غير معرف يقول...

وشوشو كمان والمصحف العظيم والله مشتركه احلفلك بأيه

doaa1666 يقول...

وانا لو سمحتي عايزه اشترك .. اسمي doaa1666

Unknown يقول...

lola6498 لو سمحتي عايزه اشترك .. اسمي

rana_roony2101 يقول...

انا بشترك اسمى فى ستار دول rana_roony20101

NADAKATY يقول...

البنات الي مشتركة علي رأسي من فوق و الي مش مشتركين علي راسي بردو بس يا youahepoo انتي لو بصيتي علي تعليقك من فوق هتلاقيه غير معروف وانتي بتكتبي التعليق شوفي تحت كلمة التعليق بأسم وشوفي انتي مسجلة بأيه وبعدين اكتبي انك هتشتركي بس بالحساب الي انتي مسجلة فيه

غير معرف يقول...

طب انا اكتب اسمى ازاى انا youahepoo

omnia_mody يقول...

انا حشترك
اسمي نفس اسمي هنا
omnia_mody

غير معرف يقول...

انا اسمي koko2000koko

ftoon_alqlp يقول...

موضووع حلوو تسلم ايديك و بصراحة انا بعد ابا اشترك اذا ممكن و اسمي في ستاردول missuae123

Fatma&Rawan يقول...

حمله ماشاء الله عسل زيك انا هشترك واسمى فى ستاردول ingie652

إرسال تعليق