الأحد، 3 أبريل 2011

ازاي تجيبي الحجات المجانية

هاي يا بنات انا قررت انزل موضوع ازاي تجيبي الحجات المجانية
ياريت متحرومنيش من تعليقتكو
عشان في بنات كتير بتقول لبنات تنية هاتيلي واعمليلي ودا الي بيعرض للسرقة
الشرح هيكون بالصور نبدأ
بسم الله الرحمن الرحيم

البروكسي الي بتسمعيه كتير دا ومش عرفة تحطيه فين دا بت
حطيه مكان الكلام دا
زي كدا بالظبط
الي انا محدداه بالأحمر دا هو دا المكان الي بتكتبي فيه البروكسي
كدا عدينا مرحلة ازاي نحط بروكسي دلوقتي بقي ازاي تروحي ستاردول من البروكسي
ولنفترض اننا دخلنا علي البروكسي دا

هيوديكي علي ستاردول سجلي دخولك عادي

واما نقول غيري الينك هتلاقي الينك الي كتبناع في البروكسي مكتوب فوق

امسحيه وحطي الينك التاني وبس كدا

الشرح مجهود شخصي وممنوع النقل الا بذكر المصدر


6 التعليقات:

Unknown يقول...

مرسى اوووى فعلا موضوع مفيد جدا

dody_love_4ever يقول...

ميرسى يا جميل على المجهود

NADAKATY يقول...

العفو يا قمرات وانا افديكو الساعة اما اعملكو حاجة بسيطة زي دي؟ يا رب تكونو استفتو بس

غير معرف يقول...

ممكن يا جنا او فوفا تعملولى ايميل على مدونتك لانى مش عارفة وبجد مش هتندمى وهحاول اجيب بنات كتيرة للمدونه وابعتيلى اسم الايميل وكلمه السر على حسابى فى ستاردول واسمى فى ستار دول هو funbakr ما تحرجنيش يا جنه بليييييييييييييز لانى المدونه حلوه اوى

غير معرف يقول...

ممكن يا جنا او فوفا تعملولى ايميل على مدونتك لانى مش عارفة وبجد مش هتندمى وهحاول اجيب بنات كتيرة للمدونه وابعتيلى اسم الايميل وكلمه السر على حسابى فى ستاردول واسمى فى ستار دول هو funbakr ما تحرجنيش يا جنه وفوفا لانى بحبكم كتير بليييييييييييييز لانى المدونه حلوه اوى وبليز ردو على انا كتبت رساله تانيه علشان انكم تردو على

غير معرف يقول...

هو ماينفعش تبعتيهالي أنتي أنا اسمي علي الموقع dancermarmer

إرسال تعليق