الجمعة، 22 أكتوبر 2010

احصلى على 2 دولار واكتر مجانا

هندخل على
صفحتى > رصيدى > 
او
my page > my account >
وبعدين ندوس على:

هيظهر لنا العرض ده
فى ناس بتظهرلها اكتر من العرض ده زى كدة
  نضغط على كلمة Earn 2 stardollars

هتطلعلك صفحة فيها رغى كتير كدا هننزل تحت وندوس على

اول ما هندوس عليها هيظهر لنا التحميل ولو مظهرهش هندوس على كلمة click hereاللى هنلاقيها فى الصفحة اللى فتحت بعد ما دوسنا على كلمة download
وبعد ما الملف يحمل هنسطبه بمعنى :
نفتح الملف
ندوس Next بعديها I agree بعديها install
لغاية ما يبدى الملف يتسطب ونسيبه لغاية ما يتسطب وفى الاخر نضغط finish

البرنامج بطىء شوية فى التسطيب يعنى انا بقالى 10 دقايق ولسة التسطيب متنهاش :S الحكاية محتاجة شوية صبببر

هما قالوا فى العرض انك بعد ما تحملى البرنامج وتسطبيه زى ما شرحتلكوا هتاخدى ال 2 دولار بس انا  اخدتهم وكمان صديقتنا miss.emyyy اخدتهم يلا مين تانى خدهمممم؟؟؟؟؟


fofaaa

6 التعليقات:

Philip يقول...

wow.very good blog!! Can you read my Blog? The URL is stardoll-world-tipps.blogspot.com

thanx and enjoy

غير معرف يقول...

على فكرة مفيش حاجة من دى ظهرت كل الى ظهر العروض ودوست عليها ولا حاجة ظهرت

Fofa and Gana يقول...

ازاى انا جاتلى الفلوس

غير معرف يقول...

وانا جتلي الفلوس بس الموقع اللي نزل طلع زباله جدا وسافل

غير معرف يقول...

ان كان الموقع زباله اوك
امسحى البرنامج زى منا عملت وانسيهانا بعد محملت البرنامج فى ساعتها رحت البروجرم بتاعتى وشلته منهاااااااااا

Fofa and Gana يقول...

وانا كمان شلت الموقع بالبرنامج بتاعه

إرسال تعليق